torsdag, april 19, 2007

Allt är nästan klart

Det är mycket som är nästan klart. Walter Repos krimsamling I brottets spår: lite pill med omslaget, Richard ska ögna igenom inlagan och så måste jag komma ihåg att föra in Repos ändringar (finns i två separata mail). Richard Sennetts Den nya kapitalismens kultur: en sista korrunda till Detroit (glöm inte posta), ryggbredd (mailat) och ny baksidestext (också mailat). Transportbok nr 6 (Premiss): kan skickas till tryck, ska bara kolla två sista korrsidorna. Säljbladen till Zeitlos (som A-Lo förberett): hann jag också nästan klart med, Tobbe får få dem i morgon. Brunt!: skulle komma från tryckeriet idag, måste maila Kenneth och fråga.

Bonusfakta från gårdagen: Per Wirtén hade släppfest (fult ord) av sin nya bok, The crazy swede (Norstedts), på O-baren. Jag hade väntat mig att få se det stora förlagets pr-maskineri spänna musklerna, med lite sköna vepor, flyers och champagneflaskor i nebukadnessarstorlek. Det slutade med att jag fick göra drinkbiljetterna. Boken är dock väldigt bra (fast jag har bara läst 38 sidor).

Inga kommentarer: