fredag, maj 25, 2007

Passion, kärlek, otrohet...

Vi ska köra en helsidesannons tillsammans med Adlibris i nästa Amelia. En stor grej för oss som nästan aldrig annonserar. Andra är bättre på att köpa medieplats. När jag satt och väntade på Tobias före lunch i dag studsade jag på en helsida i dagens Expressen Fredag. En annons för Emilio Ingrossos bok La Famiglia. Del 1 i en självbiografiserie av 3! Snubben är dryga 40.

Jag vill inte utmåla någon som storhetsvansinnig, men kolla introt till bokens sajt här. "La Famiglia är en berättelse i tre delar om passion, kärlek, otrohet, glädje, svek, hat och sorg." För 298 spänn är första delen din...

2 kommentarer:

Lisa sa...

Jag är en snäll människa. Jag vill verkligen tro att jag är en snäll människa. Men jag kan inte skriva ett ord om boken i fråga utan att ...

stefan sa...

Jag tror att det finns gränser även för oss snälla ...